snöoväder

Ja nu är jag alltså hos syster med familj. Vi har det jätte mysigt. Skulle egentligen och bada men det blir nog inställt pga det vackra vädret. Så det blir nog mys till någon film eller så.
Första bild: jag som väntar På Rickard och Nicole på statinonen. Med älskling kudde.
Andra bild: behövs förklaring?
tredje bild: mitt vackra blåslagna knä.
Kommer nog jätte fina bilder här ifrån så småningom. Nu tänkte jag bara kolla lite snabbt och sedan gå ner och joina Manne i soffan och kolla hockey (ja, jag har slagit i huvudet, det lyckades jag med på tåget, jag sku bädda och slog i huvet i taket ajaj. Fick typ hjärn skakning , jag rekomenderar inte att spy på tåg)
Kram kram//Pulver (Pauline)
Kom inatt på att jag och Nicole nu mera är Nicco och pulver. Ni vet? trasan och banane?
Du nicco har varför har du vänt tidningen uppochner? Jag har inte vänt på någon tidning den avr så här när jag köpte den. aaaaaaaaaaaaah
humor på hög nivå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0