Slut?

Nej nej, inte slampigt. Snälla söta världen. När blev det så att man inte ens kan ha ett vanligt linne utan hor- tankar (överdrivet men, typ!) Aah för nu är de så att vi har bröst. Jag tänker inte heller lägga ner besvär på att dölja dem de finns där. Visst, självklart menar jag inte att vi typ ska gå i bah bh på skolan men, förlåt, jag fattar bara inte. Som igår int orkade jag springa iväg till ett omklädningsrum 40 meter bort, när vi var i ett rum med 5 tjejer och en kille som fixar ljuset. Herregud liksom. Jag är inte stolt över min kropp och de är inte de att jag vill visa upp den heller, jag är praktisk, gör och har på mig de som känns rätt. (och tro mig jag anpassar mig) Jag fattar inte sjäva bröst grejen. Då tycker jag ögonen är mkt mer flirtiga och säger så mkt mer än ett par bröst som bara är där. Burka för mig? -nej tack.


Allt för mig, Ha ett underbart fredagsmys! //Pauline

Kommentarer
Postat av: mathilda

Tycker du är jätte fin, dom som inte tycker det är det något fel på :)

2010-03-18 @ 21:23:53
URL: http://frejamathildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0