massa

Aaagh försöker få upp bilder men det går inte :s ska pröva på söndag då jag är i Lule igen. För på lördag far jag. Känns :( att fara men :) att komma hem.
Jajja vi var ju på Gustavs vik då, det var jätte roligt, men såklart så lyckades jag skada mig. I forsen som är väldigt ström och som man inte kan styra själv så fastna jag med armen mellan några "stenar" och forsen drog tag och gjorde en kullebytta med mig under vattnet. Då armen satt fast så jag har vridigt axeln rejält. Det gör väldiggt ont men jag orkar inte gå till någon läkare. Sitta där att vänta för att höra att de inte kan glöra något. Vad har jag gjort? stäktmuskeln? Fått nerver i kläm? Liten spricka? ärsh inget att vänta på läkarre för.
Känns surt att inte få upp bilderna..jag har satt ihop ett kollage med olika miner jag fått sätt här..men men det kommer väl upp när jag kommer hem om det funkar bättre i mitt program.
igår var vi och shoppa i motala. Det blev ett (en?) västlinne, rosa myshalsduk och leopardstrumpr tihihi. Sen var vi på ica maxi (så kul där) köpte till mitt lördags mys på tåget och i taket lyser stjärnorna (som jag inte läst :o).

Idag ska jag och syster in till "stan" och sen till pappas sten, som jag ännu inte sett.
Hade bra//Line

Kommentarer
Postat av: Jonas

<3

2010-03-05 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0