Luleå-staden som aldrig sover

Tro det eller smartast att tad et med en nypa salt!
Skridskor idag på idrotten, jätte roligt, men inte så lätt att hålla mig uppe när knäna viker sig, så jag föll 2 ggr och knät är rejält blått och gör ont. Men tro inte jag skippar dansuppvisningen på kh imorrn eller ja det är en modevisning men men några från min skoldans och jag ska upptäda. Riktig nice dans! Kommer nog bilder ( i hope)
(från Askersund)
Tänk om man var en and...Tänk ba tanken på att vara någonting annat.
Vilket djur man mest troligt skulle vart om man var något annat..

oj..

asså det finns grupper för allt på facebook, vad finns det inte?
Asså det är alla vi med smeknamn (vilket typ alla har något)
Alla vi som vet att saker funkar bättre om man slår på dem (varför måste jag veta att du vet de?)
Det som jag inte minns har inte hänt (bra för dom med minnesförlust)
Don't drink & facebook (gör inte det du)
Vi som skrattar när någon ramlar (kul att de roar dig)
Jag dömmer inte....
 //Pauline

Kommentarer
Postat av: Jonas

Älskling, du dömmer ;* <3

2010-03-10 @ 19:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0