lördag!

Hittills har dagen vart bra. Var ju som sagt på Alle´. Blev inte så långvarigt, men under den lilla tiden vi var där så hade jag skoj. Måste faktiskt skryta lite (A) vi gick direkt till samhäll för de är ju de som jag troligtvis kommer välja, och i ett av rummen så skulle man testa sin stavning, hur mycket man kunde. Wooho, Nicole goes skillad, med alla rätt :P tur att jag har mamma & Anna, som som smått tvingade mej till att testa :P
och tanten sa att jag skulle passa bra på sam ;D
åkte hem och åt, nu så väntar stan! :)
 och ddu Line, min lugg börjar bli lite lång så de är nog dags att du kommer ner och klipper ;)
eller så tjatar jag på mamma att beställa klipp-tid. Men jag hoppas att vi kommer upp snart iaf :)
på tal om tjata - mamma ville att jag ska köpa en rosa troja (knall rosa, som jag har i turkost) i rosa till henne, så de ska jag göra nu :) härligt att vi har samma storlek för då kan (jag) låna kläder av henne hih
de är nog inte många tjejer som vill ha sin mammas kläder , tur då att min har sån jädra koll på allt ! :D:D <3
hare bra ! nicole

JAG VILL HA SOL!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hallojski. Vi får försöka att styra upp en luggklippning. Är det bara luggen, så kan du ju komma förbi vilken dag som helst. Hör av dig så bokar vi nåt. Kram :)))))))

2010-03-23 @ 08:59:15
Postat av: nicole

vi hör av oss, kram

2010-03-27 @ 12:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0