jag lever!

Vet att de var ett tag sen, bloggadressen fanns till o med inte kvar i "rullgrejen" så kände att de var dags nudå!

3 lite tråkiga och kanske allmänt ointressanta saker att veta (men härligt för mej) ,* veckan prov i veckan har gett resultaten G. VG , MVG . Gprovet var ett skit prov i hk, men mina chanser drabbas ju inte för de, Hemkunskap finns inte på gymn!woooho
*tror att de är ungefär 49 dagar kvar tills jag fyller moppe?! :D haha , yääääs!
*är onöööödigt trött på folk som alltid ska hålla på o klaga! ska man inte säga nåt bra så kan man lika gärna bara vara tyst, för folk orkar faktiskt inte höra allt gnäll jämt!
men, de har vart en bra vecka, så jag hoppas på en bra helg också :)
ska till pappa, *fre=skola,match mot ÖSK,HEJA AIBK!, till pappa *lör=ska till öppet hus (alle´,gymn skola), shoppa *sön=shoppa lite mera kanske? + åka till aske och hjälpa till med kiosk o sånt när de är dam-kval i innebandy :b


ni är underbara!
/nnnnnicole

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken bild! :OO :P<3

2010-04-28 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0