vårtecken!

är det inte underbart med vårtecken, typ hoppa att det finns en bättre o varmare tid.. fast är ligt så tycker jag att det är ganska mysigt så här. Bussar som krånglar, halkar av blåsten, skotta snö, gå in i saker för att man inte ser vart man går. Är det inte härligt :D det visar ju iaf hur bra det kan vara.
Jag måste bara jag kan inte hålla mig, jag blev så otroligt glad, jag fick MVG i eos :D :D Det firas med pizza och chips, haha! o jag tänker inte ens ha dåligt samvete för fy helvette vilken motion jag fått i dag, så det så! ha ha!
Bilder från härliga Norrland

Au kollar vädret i tidningen


// Pauline

Kommentarer
Postat av: Din bässtttaaa vänn

Sötttisss du är=)!

Höhö får jag fråga en sak om ena bilden vad betyder bokstäverna i snön , står det p <3 eller D?? hahahha^^

2010-01-28 @ 19:39:05
URL: http://juliaaaas.blogg.se/
Postat av: Linesvar:

thaha, tackar! Det står P, fast Dauline är ju också fint?

2010-01-29 @ 08:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0