vååååår! vah? inte?

Idag är det Onsdag o dety betyder idrott, vi började med jogging fram, sen baklänges, jag lämna min kofta o hamna efter o skulle springa bakot snabbare tänkte jag, gick det bra? Jodå, men på govet hamna jag. Jag skratta så jag vet inte vad, för det känndes som att jag flög o fick typ 7 ben eller något. Jajja nog om min braighet (som mamma säger, du är inte klumpig, du har bara för bråttom.)

Robin var klumpig o ramla av stolen. Fast så var det inte riktigt.....



nog är jag lite kool i Rånää tröja?

Mattebetygsnacket gick bra, ligger på VG.

Imorrn blire ännu en härlig dag, 2 lektioner o det ena är dans :D
Nu är julenborttagen hos Pauline, mitt rum är nu fina glada färger o jätte vårigt, så nu fattas bara våren utanför fönstret också så blir allt perfah!

Cya//Linepine

Just det igår så hitta jag jätte söta leggins me fjärilar <3 Så våren o sommarn är så välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0