snö snö snö

Snälla ta bort de någon! Jag orkar inte med det haha. Folk ska hela tiden snömöla mej & de flyger snö över hela skolan orka sånt, nej :] Igår så fastna klant bussen i nån snödriva, så i 40 min fick vi vänta på att få komma iväg. Trevlig start på dagen.
efter skolan så drog jag hem till Beccis, vi kollade på New moon. Får erkänna att jag aldrig har vart ett fan av de, men Becca skulle "tvinga" mej att kolla. Vi kollade på Twilight i onsdags, & även ifall jag inte är helt såld, så är de faktiskt bra :P tänk att även jag kunde säga så om dom..

Men imorgon så är de en stor dag, för världens finaste& busigaste 3-åring blir 4!
Grattis sweety, du kommer alltid att vara min lilla sötunge :)



Rickard & jaghar blåst ballonger medan mamma ordnade med godiset till de bästa av kalaset <-- fiskedammen :D
stora höjdpunkten!
//Nicole <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0