småttogott

Nu har jag precis skrivit ut dansläxan, och en timme kvar tills jag tar bussen in till stan/skolan.

Min gårdag i all enkelhet.
 
   Marre i korridoren                på max                Amanda H på max.   
   hon har lockigt hår.    jag rör mig som vanligt.                                                               



 Vi åkte orrtuppen :D       Calle & Oskar...
  här kommer Oskar!           och Ellie

Fast jag måste berätta en sak! Vi gick å ott på Dagge för Ellie måste äta. Hon beställer sin macka och när hon ska ta den glider hela brickan iväg, tallriken krossas, alla blickar mot Ellie och det som en gång var en macka. curry sås överallt, hon lukta under hela danslektionen efteråt! Stackars söta Ellie...

//Line

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag kommer lukta curry för all framtid! x)

2010-01-29 @ 21:48:02
Postat av: AmandaH

Haha där är jag ^^

2010-02-06 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0