sköna dar kärring

haha jag blev kallad kärring igår! Jag gick o mötte Sofie, så på gatan brevi när vi gick förbi när några småkillar spela bandy, deras boll for iväg o jag sparka tbx den till dom Tack kärring!! haha vad mer kunde vi göra vi brast ut i skratt.
Sen kom vi till mig, o vi gjorde lite saker, swin kul! jag e, jag e, jag e, kurt e!

Idag sov jag ganska länge o drömde om; stugan, pirates of..., o gammel klassen, härlig blandning! mycket tokigt.
Hamna framför tv till världens sommar minnen

 Lovley!
nu vill jag ha sommar ännu mer, tänk att gå omkring i shorts<3 cykla (gjorde det i sommras för första gången på 3 år!), o att ständigt vara blöt i håret!

Dagen kommer nog fortsättas med att "göra ingenting"!

//Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0