när det är kallt så får man kramas!

Nu har jag precis lagt på telefonen o sagt hej då till älsk, hans gratis är slut :(

Igår var jag i Rånää hela dagen. När jag kom dit var jag smart!

P: Jonas? Hur många Råne finns det?

J: vadå det finns väll bara ett?

P: nej på vägen hit stod det, Råneå 8, Råneå 4, Råneå 1.

J: och du tror inte att det kan vart hur många km kvar det var?

Tehehehe    he                hehe

Skulle sen hem med 19.50 bussen, som aldrig kom, där stod vi å hoppa o frös. Men efter typ 40 min kom den iaf. Fick åka gratis så det var ju iaf något. Vilken buss resa det var, bakdörren gick inte å öppna så alla fick gå igenom hela bussen, inner dörren gick int å stänga å åkte fram o tbx, å gnisla o gnisla, sen var det en kille som var lång o glömde ducka….PANG

Jag tog mig iaf hem som en isbit, har haft 3 täcken o råneklasströjan hela natta, he va int kallt nå mer då!

Nu sitter jag å väntar på Tokfia, film, rita, o gossip gossip xD

Hadebra skumbanan (det rimma ju inte alls…..)//Paulililine


Kommentarer
Postat av: Jonas

Tihi, världens bästa sötnos är vad du är :)

2010-01-08 @ 15:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0