men en enkel tulleeeeeeeeepan

i fredags såg vi american history x på skolan

jag och Marielle hitta oss
en plats längst ner mot vägen (ryggen fri) den var inte lite obehaglig...
satt med benen i hennes famn och vi höll varann i hand nästan hela tiden
Men så klart mot slutet, gick hon på toa, happy ending tänkte väll hon och
lämnade mig där, självklart blir killen som jag lärde mig älska brutalt
skjuten i huvet. Tack Mariell kände mig väldigt övergiven trots ett helt
klassrum fyllt av folk...
Idag fyller morfar år eller imorrn, men vi firar han idag, han blev så glad!
paket med bild på mig o moffa som jag fixat upp, tulepaner, och kort.
Älskade morfar öppnar, och blev oså glad!

Jag baka efterrätt också, kladdkakemuffins!

//Line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0