lockigt hår ~


jag vet att de var jul nyss& att de dröjer ett tag innan de är de igen, men grymt mys är de! & jag måste erkänna att de kan vara grymt kul med snön, även om jag blev snömölad idag igen.. men de är sånt man får ta ;D

alla läxor som jaghar just nu är klara, tack& lov för de. & de börjar bli mycket nu igen.. prao som ska fixas, nån sak på bilden som kommer ta enormt mycket tid, & så är de proven.. jippie vad kul ! , verkligen ;P


hih var ett tag sen, men snart blir de nya kort :)
nu ska jag ner& föna håret sen locka de. jag som alltid klagar på mina lockar, men nu bröjar jag tycka att de är lite fränt, jag kan ju gå helt vanlig utan att göra mej i ordning, eller att göra de jätteplatt (som är vanligast), men vf vara som alla andra?

bäst att stå på sig vara sig själv & stå för vad man gör :)
/Nicole <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0