kaaaaaaaaaaallt

första dagen i skolan & lite lite kallt de är eller? det var minusgrader i vårat klassrum , så hade bara "halva lektioner", & jag hade på mej min tjocktröja, min jacka + antons jacka :S <3 och sen både marcus och mina vantar :S och de blir ju inte direkt varmare när man tänker på att snön bara vräker ner ute. Nej nu är de dags för sol snart tycker jag!
Fick iaf tillbaka biologiprovet idag, och de gick bra ändå :)
och jag går bara runt & nynnar på Erik Grönwall - låtarna från idol hela tiden ! lyssnar på skivan hela tiden hemma, och sen i mobieln när jag är borta..
 grym snubbe !
 <3333333333333333

nu ska jag höja volymen ;)
//Nicole.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0