jag tycker inte om plogbilar

Idag tycks inget alls gå som planerat, vissa dagar är visst bara så. Men det har ändå vart en helt okej dag, börja 8.15 ville inte alls gå upp. Och slutade 11.15. SOVMORGON imorrn eller "sovmorgon" till 9.45.
Imorrn har jag bara 3 lektioner, chill schema nu asså! engelska(får säkert glosor) sen matte betygssnack, jag hatar betygssnack! O sen idrott.
Jag är typ jätte rädd för eos betygen, eftersom att en lärare skällde ut mig för att jag inte hade nog kläder, och visade för mkt i mitt solo. Sånt där sysslar vi inte med här! Jag hade dansshorts! Mina längre tillomed, herregud, en svart knälång klänning till, klart klänningen far upp när man hoppar å snurrar, men så är det ju! Förlåt men störd lärare tror de flesta håller me mig. Om mitt betygs sänks för att jag har danskläder när jag dansar så tänker jag fan inte stå ut, om dom säger att det inte är något med mer det. Då har hon rätt sånt sysslar dom inte med där, då kanske det inte är min grej! Jag dansar, o för att kunna dansa (teome lyrisk) så måste man ha danskläder. Men jag tror inte det blir så mycket mer med det. Nästa gång kommer jag i en storvinter overoll!

oj...//Pauline


Kommentarer
Postat av: Jonas

Var inte rädd för eos betyget! xD

Det gick bra för dig :) <3



puss

2010-01-12 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0