himlen är ett helvete i pussel

Yes Nicole let's dance ikväll! tagga! xD

idag var det Sofia (tokfia) dag som sagt, vi såg Nina Frisk, sen föreslog en dum jävel (inte jag) att vi skulle bygga pussel. HIMLEN ÄR ETT HELVETE inte för att det ens fanns en himmel på bilden, men ett hevete var det. I början var vi på topp o spända över den fina hunden i solstolen. Slutade i tårar efter att inte ens halva var gjort, snabbt ner i lådan gick det iaf.
lite saker som hördes från mitt hus idag:
jaaaa :D
den passa!
vad ska jag göra nu vad ska vi göra nu vad gör jag nu? det är ett riktigt äventyr hoppa på min säng sen tar jag me herr nilsson o lilla gubben på en sväng, o jag kan dansa shottis piggar alltid upp, skura hela golvet, äta pannkakor ger hopp, vi kan alla stå på händerna ja göra vad vi vill villavillakulla väntar påååååååå.
faaan :'(
neej :'(
den passar inte, släng bort den!
du ska va där, du ska! om du inte passar så....

sista lovdagen, känns o så bra! typ..inte...alls...fast det funkar...

p: men vi ses!
s: jo, när börjar du på mån?
p: 8.15
s: haha men ååhh jag börjar kvart över åtta!
p: samma tid, fia, samma tid!


trevlig helg! //Linepineine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0