guldshorts

igår så upptäkte jag hur bra gladiatorerna var..jag saknar det..jätte mycket faktiskt...det var bra! Plexus, Elekta, Amber, Zeke o allt vad dom nu hette
 
Jag tycker det ska börja igen, precis som det var, annars ska dom alltid förstöra dom..o lagga till massa nytt som dom tycker blir bättre.

Första skoldagen gick grymt bra! Matte, lika kul som vanligt *host*, sen samhälls, sen hade vi dadadadans! Det är sjukt skojjsit, men mitt knä håller mig tillbaka jätte mycket. Det är hemskt att veta att jag skulle klara det o vara bra om jag inte hade denna dumma skada!

ehm...oupsie!


nu kommer snart Jonas, för han e bra!

//Pauline

Kommentarer
Postat av: JAG!

Jonas kommer inte alls för han är dålig.

2010-01-11 @ 15:22:38
Postat av: Sofie

jaa, det var ju skit bra! Jag fick ju träffa Plexus ;P

2010-01-11 @ 17:07:39
URL: http://youmakeyourownway.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte JAG som är dålig.



Vill och se gladiatorerna igen...

2010-01-11 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0