för det är så jag säger

Idag känns det inget bra, inte bra alls faktiskt, vakna upp till vad jag sku tycka i vanliga fall var en underbar cirkus, men bara jobbigt idag. Förskyld som f*n, ska ändå till skolan, sku stanna hemma om jag inte skulle te sjukg. Inget i skolan går bra nu. Sjukdomen jävlas. Mer jag inte kan säga här. Och framför allt är saknaden enorm, ni ser det inte på mig, men det finns där, alltid. Själva döden var jobbig,  begraningen osv. men nu kommer saknaden, det är värst, han finns inte där för mig, på något sett har det känts som att han skulle komma tillbaka.
 
Älskad och saknad! <3 //Pauline

Kommentarer
Postat av: J

<3

2010-01-22 @ 08:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0