en till sån där.. va heter det

det där som är så svårt att komma på....

hemma från skolan nu, kunde vara med på det mesta på danse utan att det gjorde så farligt ont, nöjd flicka! Torsdag eller Fredag ska jag till min sjukgymnast, får se va he blir kommer me tid för alla som vill hålla tummarna (fniss).

idag körde bussen rätt väg :] för någon dag sen for den helt fel..oj förlåt sa han o vände om, tokigt tokigt jag gick av på centrum enligt skyllten.. men he gjode jag inte.. idag hände nästan en annan sak, jag satt baklänges å då varje gång bussen stannar flyger jag typ in i den mitt emot xD å han som stod ovan för mig stog å ofrivilligt peta mig i huvet med jackan (tror det var o frivillt)
Nu ska jag gå å dricka upp multivitaminen eller typ städa kylen...får se vad det blir med det..

rubrik heter de..

//Pauline

5 veckor o 5 dagar tills jag far!

imorrn ska vi ha nå gult på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0