de är inte lätt när de är svårt ;b

nej jag är inte deprimerad som de låter , jag är tröööööööööööööött! , men var ju iaf tvungen att kolla på I en annan del av Köping. Så fett härliga man kan ju inte låta bli att kolla!



Men den där halvtimmen går väldigt fort, så när de var slut var det för mycket för mej, så jag gick & platta håret, & så hamna jag då här..
Imorgon så satsar vi på spikrakt hår :P så för mej är de bara att gå upp 6.15 imorgon, göra mej i ordning , äta & packa.. sen skjutsar pappa mej till tandis , sen drar vi neråt asund till skolan ;b jippie så kul inte . men ändå så är de förjäkla kul att träffa klassen & de underbara . För de är ju typ dom jag träffar mest så :P

men nu ska nicole troll lägga sej !
godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0