A som i Ada, B som i Beda, C som i titta!

Mer detalier då, först kom jag o jonas dit, Sofie var redan där. Jag hitta min plats i soffan med den mkt speciella kissen JumJum. Sen välde röse på... Marielle och Andreas lagade mat, kyckling och ris. Sofie var så söt, och kom in med en tarillk till mig med det jag tycker om skärt i småbitar och allt! Tack urgölliga Sofie. Sen spela dom mig(?) typ frågespel iaf, jag avstod av självklaraskäl. Sen gick småbarnen(haha) ut och vi stanna inne, sen blev det film. Bröderna grimm jag och Jonas rymdes inte i rummet med dom andra, men såg tv från andra nummret. Led vi av det? Nej. Jag somnade blev väckt och Jonas och jag for hem. Jätte rolig kväll som gärna får komma i repris. vet inte huur mycket Sofie fota men om jag får dom så kommer dom upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0