3 månader

Sitter här med min gröna STORA tröja, eftersom vi har grönt idag. Sovmorgon till 9.45 sitter väldigt bra kan jag ju tala om. Känner mig otroligt trött, men ändå piggare än vanligt. Konstig kompination? Tycker jag med!
Tiden till sjukgymnasten 13.30 på fredag. Känns nog bra, får se vad som händer. Men han är bra, han har aldrig sagt åt mig att sluta dansa som dom andra 45 läkarna som kollat mitt knä.
Jocke sku komma till skolan, blev tjorv..haha slutar med att han ringer från pressbutiken Aurora (what?!).

3 månader sen jag kom hem från Askersund idag, 3 månader med älsk! känns som att det jag vet inte var hur länge som helts sen, 3 månader bara? alla gnäller på att tiden går fort xD.
Hade bra! //pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0