2010

Måste hinna skriva lite nu första dagen på året! Dagen igår var jättebra, och vi hade så kul! :D
spelade spel, kollade tv/vänner & massa mera..

cornelia som skulle skaka pammac:en men de gick ju sådär :D

johanna sjöng sing star

och så spelade vi nåt annat spel , och jag skulle äta en tsk tandkräm.. kanske inte låter så farligt men de var hemskt och kände smaken jättelänge efter men haha!

och efter:

haha ..
nu ska jag gå ner och spela buzz med mamma och rickard!
& imorgon så far innebandylaget till göteborg till GOTHIA!!!!!!! :D

så nu dröjer de ett tag tills jag skriver men förhoppningsvis så kommer jag ha mkt att skriva. Bättre start på året kunde de ju inte bli!

//Nicole :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0