2007, 08, 09, hm 2010 nu då?

japp då har vi klarat ännu ett år, jag tycker alla har snackat om hur fort det har gått..och hur snabbt den här terminen gått..jag förstår det faktiskt inte, jag tycker att tiden gått som den alltid gjort, och det gör den ju! Det är väll bara vad man fyller sina dagar med.

nyårslöften brukar int ta..men nu tog jag ett för både mig o Jonas; att vi ska sluta svära!


förfest med morfar!


Lucas åt upp min xD

förväntningar på året?
hm..jag inga alls, man ska väll int ha det. Det är bara o leva på som vanligt.

vad som händer i år?
hm..vad har jag planerat redan nu..ja det är väll resan till Askersund som jag redan nu längtar till

GOTT NYTT ÅR!//Pauline

Kommentarer
Postat av: Jonas

Gott nytt år Älskling, nya headern var bra =)

2010-01-01 @ 13:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0