vackra människa, nu ska blodet flyta

(Från Ronja vildvittrorna).
Nu har Sofia just gått hem, vi hade en mkt trevlig dag haha! Asså vad händer? Nu har de dragit med Fia med, detta eviga elendiga facebook spelande, hon sitter där framför datan, klickar.
jag: klar snart?
10 min senare
fia: jo....MEN HUNDJÄVLEL FLYTTA PÅ DIG (hon pratar med datan) är det inte lite patetiskt?
fortsatte: är du klar snart?
Fia: men jag får ju pengar för det!
Grattis vi far på stan imorrn!
Sen efter ett tag fick jag iaf datan och vi började snacka om skor av någon anledning. visst heter det fötterna i skon? Eller skon på foten? Jag vet inte...kan väll säga båda? Jo, jag säger iaf skon i foten. SKON I FOTEN? haha! hon har dålig balans!
Sen börja vi laga mat skrek vi när det koka över och sprang i slowmotion, men vi är bra på att lag mat och annat tsm..vi kommer så bra överens..ehm host host.

mamma kallar Lucas för Jonas :s :s snygg Jonas tillåme..hon skrämer mig ibland xD 
//Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0