Så mycket annat

nu e jag hemma, efter en ganska lång dag ja med. Har precis skrapat ur det sista av den smälta osten och surplar nu i mig colan. Började skolan med matte och sen film; die welle. om hur snabbt partier o grupper kan blidas, den var jätte bra, men i slutet snyfta jag bara mot Marielles arm.
Sen for jag till morfars lägenhet o fick fotmassage när jag gjorde dans läxa, skööönt! Sen gick jag till mammas jobb. Sen hamburgare, och nu sitter jag här..hamnar alltid här xD.
När vi lämna mammas jobb halkade jag till,  3 metersenare går jag in i en skylt gissa vad det står på den? "halk risk" pff...
så mkt tankar, så mkt man borde, skärpning! :]
//Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0