Uppå våran gård

Där står en gammal ford

Utan hjul och utan däck

Och motorn den är väck.

Tittar man där bak,

så finns det inget flak,

tittar man där förarn satt

så finns det ingen ratt.

Den går på terpentin

och smör och margarin,

och startar du den än en gång

så går den dagen lång!

Väntar nu på att få fara till skolan som börjar 10 över 11. Svenska, 2 timmar senare matte. Sen heeeeeeeeeelg! Titta vad jag gjorde till mamma igår kväll:

Okej, shit vad äckligt der såg ut..men det e iaf chokladpudding med grädde och hackade nötter. Fast jag gjorde egentligen inte så mycket..eller jag hälde ur de ur skålen å så hacka jag nötterna, resten gjorde mamma i förrgår xD. Asså kolla vad pinsamt jag kan inte gör tummen upp :s antigen blir de som bild 2 ellr 3. Jag måste ha korta senor i tummarna typ...
//Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0