tjockis på havet

Nu sitter jag här och väntar på att få gå till vårdcentralen, får nog inte veta så mkt idag men lite prover kommer det väll ta. Fast jag ahr aldrig tur med läkare ingen läkare har kunnat diagnosera mig ever! Eller jo en.. Yelverton men han e ju typ bäst så. Och nu är det dags för ett nytt försök. Sku börja 9.45, men jag börjar 11.35 eftersom att jag inte hinner till engalskan/samarbetet. Tänkte ist ta en snabbis på stan innan. Jag går typ aldrig på stan längre :o asså det är jätte konstigt, men det blir typ en affär när jag väntar på bussen, och det är inte alls samma sak. Men kan tänka mig att det är vädret och michelin kläderna! Nu har det varit nog med vinter och snö, och jag välkomnar våren in i mitt liv enormt!

Jag måste bara berätta:
radion: Det ligger en tjock is på havet nu.
jag: Tjockis!?!?! ligger det en tjockis på havet? :O

Kan man banta en katt utan att svälta 3?

//Pauline




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0