*tänk* *tänk*

nu har jag kommit hem från Sofie och lämnat min plats vid taco bordet. Sofie och jag såg tv och spelade kort, länge sen vi var tsm bara hon o jag så det var kul. Sen gick vi ut och Sofie sparka mig och jag skrek; det känns inte bra, det känns inte bra! Men inte sluta hon för det, o sparka mig ner för en hel backe! Skolan idag var väll det vanliga typ. Nu kom mamma in:
Mamma till katten Sara:
vill du också ha en blogg? Ska Pauline hjälpa dig göra en?
Sara:
mjaaa
Mamma:
en om livet med Lucas(andra katten som e jävlig me henne)
Sara:
mjooo
Mamma:
Eller kanske en om hur man tar livet av Lucas.

Så vem vet, snart kanske Sara gör ett gäst inlägg för å pröva, håll ögona öppna!
Nu ska jag sitta framför tv och mysa med mamma, och chips (haha!) och sakna min underbara pojkvän!
//Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0