taggad

haha, de känns som att de har hunnits med mycket idag!
först vart de en skön och mys förmiddag med familjen på Ip, titta på Manne när han körde bandy.
Sen efter ett tag så dog utemänniskan i mej - så jag satte mej i bilen och värmde mej ;D . sen beställde vi kycklingrulle, och sen åkte rickard och killarna in till stan och kollade på Alvin och gänget 2 .. under tiden som jag och mamma städade, och de kunde sluta tragiskt hahahahaha!
man kan säga att musiken kanske inte var på lägsta volymen, men jag hörde att de knacka på dörren, och eftersom att de var så hög musik, så skrek jag till mamma att de var nån utanför, och då braka helvetet lös :P mamma sprang in i barnrumemt och drutta omkull världens fall samtidigt som jag stängde av musiken, och gick för att öppna dörren..
hade as svårt för att hålla mej för skratt, och jag fatta fortfarande inte vem de var som kom?
mamma fick sköta snacket när hon kommit upp igen.
HAHAHA, slår vad om att ingen fatta nånting , men tro mej, vi skratta så vi tjöt, och jao lite pinsamt kanske de var! Men vi bjuder väl på de antar jag ;D
Nu så orkar jag inte städa mera, de får jag väl göra imorgon (a)
de blir också att gå upp kl 6 imorgon för att se hockey, och då mååååååååååste jag gå upp! då får jag inte ligga kvar. för imorgon är de vinna eller försvinna, och förhoppningsvis så ska de väl gå bra?! :)
senare imorgon så ska jag bowla med brudsen :D  

så får vi väl se hur de går ..
de drar ihop sig Line. :) men snacka om att vi kommer ha roligt de här 9 dagarna, ohjaaa! :):)
/Nicole

GLÖM INTE USB SLADDEN :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0