snö snö snö snö snö

ska inte ödsla nån större tid på att klaga, men tänkte bara berätta för dom som inte vet - de är snö ute ;)
om de nu är nån som har missat de, så har den antagligen vart i ide, å jag skulle kunna byta liv med den. de är sååååååå jääääkla kallt ! speciellt på mornarna när man ska stå och vänta på bussen i 511 h :s inte riktigt min favorit grej att göra menmen..

jao, så meningen var då alltså att jag skulle sätta mej på bussen och åka hem, då testar busstanten ifall vi har bälte på oss (och hon hade varnat oss så jag var snäll och hade de) men såklart så flyger man lite iaf så jag bet hål på tungan (a' jag är härlig ! :D sen så skulle jag vara duktig o träna till de stora provet som vi har imorgon, men njaaa , de lät inte så lockande att sitta där ;D

men allt är inte alltid roligt så jag får väl görat ändå..
men vem orkar ;o


skönt med prao nästa vecka, sen är de sportlov ! sen när vi kommer tillbaka så har vi 2 temaveckor o de kommer bli kalasbra de ;)






blir så glad av att titta på bilderna! :)
/Nicole ;b

Kommentarer
Postat av: Line

vars ska du praoa? :)

2010-02-08 @ 18:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0