sista

inlägget i lule på typ nio dagar, tror jag iaf. För imorrn kväll far jag till kära syster med familj. Kommer nog bli lite tårar imorrn vi tåget iaf.
Idag vare KuHi titt och sen matte gruppprov (3 p om du frågar mig!) och sen hem och vara med älsk. Hann för bi morfar och säga hej då till han med. Sen for vi och handla till tåget, vecko revy, sånna där choklad som knapprar jätte mkt iaf på reklamen. Och snören! :D jag lär överleva den tåg resan, funderar ba på att ta med min kudddddde, för de på tåget brukar inte vara så där jätte sköna. just ätit pizza!
oj vilket intressant inlägg

nu ska jag spela pettson och findus och packa och se film, och krama mammma!
//Line

Kommentarer
Postat av: juliaaaa

Så himlllllla söt du är!!! Längtar så förbannat mkt efter dig också ÄLSKADE VÄNN hör av dig + ha en bra resa=D!

2010-02-25 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0