så kan de gå

ibland går det inte bra för mig. Hos läkarn gick det bra, dom tappa mig på flera liter blod (nämen mkt). Men så på idrotten hade vi Yoga, det är kul! Fast lite för lugnt för min del.. men iaf så står vi o gör nå, så krånglar min armbåge, då senor osv snurrar till sig där inne och det gör fördjävla ont när de händer. Då märker jag verkligen hur mkt man behöver 2 händer! Jag kan inte skriva för jag kan inte hålla i pappret. Inte skära min mat. Inte klä på mig. Det känns inte bra, men vad har man mamma o Jonas till? xD

Asså mina bussolyckor..få se nu de senaste halv året:
# sprang in i en buss dörr
# dunkar i huvet i glas, och dom där stängerna (?)
# glider ofta av stolen i svängar
# sitter alltid framåtlutad och blir jätte yr när jag går av
# klivit av bussen och hamnat i en meter snö
# gått på fel buss, höll på hamna i happis
# halkat när jag ska gå av å satt mig i trappen

//Pauline

Kommentarer
Postat av: Jonas

tihi, tycker om att ta hand om dig :) <3

2010-02-03 @ 17:52:44
Postat av: Linesvar:

jag vet ^^ gull<3

2010-02-03 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0