OS!!!!!!!

Ja herregud vad de snackas, överallt. Jag blev tillochmed stoppad på stan av en reporter som fråga mig vad jag tycker om de. De tog inte med mig eftersom att jag sa att jag inte är ett dugg intresserad. Visst det kan vara kul ibland, backhoppning tkr jag e kul fast inte hoppningen utan domarna som sticker ut huveden genom fönster när dom ska kolla på åkaren, och alla följer med jämn blick ser riktigt kul ut!
Jag har hört många säga; vi tog guld! vi tog silver! och jag typ näe?! jag har inte gjort någonting för de medaljerna! Möjligt viss har jag suttit i soffan och glott. Men jag har inte hjälpt till, och hur mkt de en skriker och hejas framför tv och på fb så hör de inte de där i vancover eller vars de nu e.
Lite kul var de ju när han som interljuva mig hitta mig i smedjan; du e söt dig ska vi filma! och drog mig till kameran. Jag ba e tja näe...vi hade frilufts dag idag och jag var på mentors vi hade skit kul och hade lite fångarna på fortet övningar( sjuktkul) jag ramla mycket och blev därför snöig, rosig om kinderna och väl ut rustad för vinter, där har vi vår sport tjej tänkte han väl, men ack så fel.
//Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0