nu jäädrar ska de blir åka av

haha, de bästa med att praoa på dagis är lugnt alla ungars roliga utryck och ord, även om jag förmodligen inte kommer vara där nästa gång.. de är ju alltid kul att få prova något nytt :)
idag tex hade jag gympa med dem, haha de var kul! men de händer jättemånga nya roliga saker, och ingen dag är den andra lik. Och efter första dagen kunde jag faktiskt alla namnen och de är jag stolt över :D
okej, nu sitter jag o rabblar upp massa minnen jag kommer ha från denna vecka, och de kommer kännas tomt att jag inte ska dit längre, bara imorn och fredag kvar nu!

en annan sak som inte var så skoj, vad hände med anja?? :O
stackarn..

men kul iaf med de andra medaljerna. heja sweeeeden ;D

förresten, var jag vaktmästare nu på kvällen också (konfa "prova-på") . fick byta och tända ljus,fixa till mässan och förbereda till begravningar tomorrow!
var även och kollade hos morfar, men de var igensnöat "/ så de blir att fixa de snart <3

inge andra avenyn ikv :( os tar upp allt ;D

/niccan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0