Mjukisar <3

Nu sitter jag i mina efterlängtade mjukisar, hade jeggins idag hatar dem! Asså klibb o tight o ovigt fy! Nej mjukisar och mjuka tights ska det va för min del!
Stana pytte lite med mamma, köpte rosabandet bok till dansen, så söt med rosa och så stödjer det ju å (Y). Köpte även rosa pennor, och rosa garn som mamma ska göra benvärmare av (jag kan inte sticka med min dumma handleder längre!:( ) dey blev bara rosa.  Var inne på Tiimari/Gallerix gu så söt saker he finns!

fick provsvar idag! Inget fel på mig! Eller jo..men inte på dom svaren det villsäga att jag inte har; leukemi o sånna saker. Å det känns ju skönt!

Tack Nikill för dom fina bilderna på mig, men du är söt så dom får va kvar :) Snart kommer jag neeeeer! Det är verkligen inte länge kvar alls nu faktiskt. //Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0