igen då va

jodå nog satt vi där o kolla i år igen, hemskt egentligen, men så ska det va

Asså jag säger ba hahahahaha, vad fan trodde dom, näe låten är inte bra
koregrafin är inte bra, javafan jag tar av mig kläderna. Oh asså Jennys
vad är det för nå?!?!?! bra jobbat tjejer girlpower tack tack.
Asså Olas framträdande var ju typ bara plågsamt men visst.
Jag tycker Salem är urgullig, och han var helt klart bäst om du
frågar mig!
 han e fin och äkta.
Men stackarn vad han borde ha nackspärr idag.

Ingen verkar ha gillat Kristin Meltzer, jag tycker hon är äkta
och jätte söt! Måns o den andra som jag itne ens vet vem
den är ska ju va så jävla bra. fyfan
det var mitt om det //pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0