ha ha ha

jadå lika snygg som alltid ;b du får vänta på dina snygging-bilder som kommer nån gång. men är man så snygg så måste man ju dela med sig av det så de är precis vad du gjorde åt mej då (skulle man kunna säga, men med mina ord så betyder de ungefär Hämden är ljuv!)

sunday idag, bokstavligt talat, de är soldag. Mysigt väder, men skulle precis gå ut till bilen och kolla ifall mina skor låg där, men de var nära att jag inte kom dit ;o de har kommit fruktansvärt mycket snö, och de är massa på mitt fönsterbräde så man kan knappt kolla ut.. x]


så vad som händer nu är väl att jag ska leta på min försvunna skor.. de är ju inte jag som tappar bort dom utan dom springer och lägger sig nånstans där jag inte lagt dom :)
ikv ska jag vara vaktmästare igen =D
/nicorette tuggummi monster .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0