efter längtad fredag

jo nu är den här, vet inte hur många facebookgrupper det finns om helgen.
Det gick inte att blogga igår! jag kom inte in :s..
Jajja var med underbar älsk igår. Sen dans, vi hade vikarie (:O) har aldig hänt för, det var roligt och nytt! Marielle tog hem min mobil igår.. den va i hennes ficka o hon gick, fatta JAG har överlevt utan min mobil sen 14.30 igår till 11.10 eller ja jag borde ju överleva de sista timmarna. Det har vart riktigt skönt, befriande typ, inte sitta o kolla och vara berädd på att få sms. Så om jag dissat så har jag inte det (liksom!)

Min kisse Sara sitter vid balkong dörren;
Mamma: vill du gå ut?
Sara: MNEEJ!!
Mamma: gud vad du är otrevlig.
Sara: mnä
Mamma: du kunde ju faktiskt ha sagt nej tack!

Jag tyckte iaf att det var jätte kul och satte oboyen i halsen (jag har börjat med frukost!)

//Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0