craaaazy

å självklart så ska de komma ännu mera snö. jag blir tokig på detta äckliga väder ! de är bara mysigt typ till jul, men de behövs inte nu längre.. ;)
Kan dessutom tillägga att jag ska ha med mej minst 5 ombyten med till skolan! Orka gå runt & vara dyngblöt så att de bara rinner om en ;o

men imorgon så är de nån vinterfirulftsdag, så vi ska åka pulka :'D haha snacka om att vi kommer ha kul! =D

 

matteprov på fredag "/
men helgen blir roligare! ;d , först pappa, sen på lördag är de DM-final för oss (vi vann alla matcherna) & efter de så åker jag becca, johanna & sandra till cornelia & sover där :) mys!


plugg sen färga håret ! :D
nnn


Kommentarer
Postat av: johanna

jag då :(

2010-02-02 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0