Blubb Blubb

har just ätit fisk pinnar (stavas inte fix pinnar). Såg en jätte tråkig film om Elvis som lärarn bestämde sig att sploa förbi när det var kul/intressant (y), sen hade vi medling med rollspel det var så jobbigt, jag var (i min roll) tsm med Christan ( lärare på skolan) och jag ville sova hos min kill kompis å det blev tjafs xD, det vart så jobbigt med det var ändå rätt kul :D. om en vecka sitter jag på tååååååget! Ner söder ut till snön -.-
Jag och mamma tog helt seriösa bilder nyss :


Folk säger att vi e lika... ja kanske det?
Jag saknar min Jonas, åhh jag lääääääängtar till imorrn, natta i rånää

Pokonis (puss och kram och nyp i stjärten ;))//Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0