äntligen lov ;b

Woho äntligen!
De betyder också att jag avslutade min vecka med prao igår. Jag har haft de jättebra, men en vecka räcker väldigt bra.. man ska orka med annat också..
Jao, sportlov nudå, vad händer?
Ska bara ha roligt och inte tänka på nåt som jag inte borde tänka på eller göra! har typ inte planerat mycket, men ska såklart vara med mina underbara kompisar!Y
sen kommer då mitt jobbiga och hemska monster till moster, men du är rätt bra ändå och även fast du är som du är så är du min moster även om jag vill eller inte ;D kanske förklarar varför jag är som jag är.. men vi är för härliga! :D<33333333333333333333
jao, sen ska jag väl försöka ta mej till stan i snöstormen (men med tanke på att de inte är så långt så kommer jag förhoppninsgvis fram idag!) hihi..
Stanna hemma och mys istället för att gå ut och blås bort! när ni fått tillbaka medvetandet är ni nog inte hemma, utan några mil hemifrån(y) palla vädret!
/Nicole<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0