Alla <3s dag!

idag var en underbar dag med älsk! Fast det är ju inget spec med just alla hjärtans dag, man älskar dem ju inte mer just den dagen.

Vetevärmare jag gjort till honom!
Så baka jag muffins med röda hjärtan :)
Innan Jonas kom så roa jag mig med att ta kort på mina grodor
Några av grodorna :) finns även en del paddor som inte fick vara med på bild.

igår var ju Pauline med i melodifestivalen, som vi roade oss med att säga
att det var jag (vi heter ju lika dant för er trögfattade) o mamma säger:
JA skicka Pauline till norge.
Jag hade hunnit glömma att vi prata om det o blev förolämpad:
vill ni inte ha kvar mig här

Det var allt för mig/pauline

Kommentarer
Postat av: J

Smack! Du är så fin :)

2010-02-14 @ 21:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0