Yesterday, today, and will it be a tomorrow?

Igår: hade vi egentligen sovmorgon till kl ett, men Ida ringer mig; du måste komma hit! Jag vill inte vara själv! Matte Håkan kom aldrig :[ haha är jag inte underbar som sätter mig på bussen och åker in för att rädda min Ida i nöd? (fast klockan bara var typ halv 11 när jag var inne). Sen var vi på skolan å så då. Efter skolan åt jag å Ida pida på dagge, sen blev det bio the ugly truth. Den var jätte bra!
Ni som känner mig, vet att jag hatar att vara sj när det är mörkt. Så snäll som han är, Robin, så vänta dom i stan på mig. Sen var jag med han och Niklas hemma ett tag, men det har jag inget minne av typ?! Sov jag? Haha

Idag: eller i kväll så blir det film kväll med sofie och julia, men jag tror inte det blir så mkt film, mest prat å garv skulle jag tro (y)

morrn: inget plan..ringa nicole iaf, var ett tag sen vi snacka nu ;p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0