torsdag

Har inte uppdaterat mej så bra här, så jag får skärpa mej..

igår
så var det skola som vanligt. Jag & becca hade haft en två och en halv timme lång håltimme, så vi väntade på Johanna, sen skulle vi cykla till Haga & bada för att det typ ingick lr nåt med idrotten. (som jag skrev innan.) Precis innan vi skulle börja åka, så började de ösa ner regn. Haha! Måste ha sett kul ut när vi sprang till cyklarna.. dyngsura efter att ha gått några meter xd
Iaf, när vi kom fram, var det bara att byta om, sen hoppa i plurret . Det var kallt som satan, men de kunde man inte bry sej om, man skulle bara klara de här. G=200 m VG=400 m MVG=600 m sen kunde man ta klassikern också och de var 1000 m, den tog jag, så slipper göra det igen. :P vart trött efter andra vändan, och då hade jag bara 38 vändor kvar xd  haha.

idag
så hände verkligen ingenting kul i skolan! den var grymt tråkig, haha. Vi fick reda på att vi skulle ta skolkort på måndag, så jag måste fixa mitt hår innan .. så de blir antingen ikv lr imorgon :) . jag toklängtar!

imorgon
skola (nähe , vem kunde gissa de?!) har ingen aning om vilka lektioner vi har o.s.v , men de blir säkert bra ändå. sen blir det träning + att åka till pappsen.

nu blev de mkt ist , & allt är kanske inte kul att veta , men nu blev de såhär .
//nicole .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0