tittut

Asså min mor och datan hm…. Mamms ska göra en power point till skolan, hon ska ta bilder på google och ber snällt om min hjälp. Jag vet att hon vill lära sig och bestämmer mig för att bara guida henne genom det. Jag började förklara: höger klicka, vänster klicka, öppna dokumentet osv osv:

 

M: ska jag ta upp pappret nu?

P: japp

M: åh vad jag är duktig.

P: mm, Robin hälsar.

M: men hur? Hm…

P: hallå Robin hälsar!

M: nej men vad gulligt :D

P: hälsar du tbx eller?

 

Jag älskar min mamma, otroligt hur vi förstår varann, skrattar mer än vi pratar <3

 

Var å provade kläder till modevisningen idag skit kul! ;D sofia var med på skolan, vi har ju alltid kul å busar som vanligt.

 

//Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0