svart klänning

nej det är inget åh jag har ett tragiskt liv rubrik, mitt liv är underbart å jag trivs! hatar bara att människor jag älskar lämnar oss.

Jag vet inte vad man kan säga, vad säger man?
Asså mitt humör växlar såå fort så om jag helt plötsligt typ exploderar så är det inte ert fel. Resan blir av samma tid möjligen lite tidigare, men nu av helt annan anledning. Eller? Egentligen är det ju för att säga hej då nu med..

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more

That's what friends are for

Jaja mina tårar är slut för tillfället och det är dags å le.


På måndag är det powerpuffpingel tema, kmr nog bilder på det taggad!
Visdomständerna är på väg upp, å det gör ont! men tro inte att jag kmr vara tyst för det ;)

 

//pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0