söndag

Nu är de väl dags för mej att börja plugga inför mitt SO-prov på tisdag, som innehåller 51 ord + ett måldokument, så de är ju inte lite vi ska lära oss. 2 dagar kvar, men jag har kollat igenom det så det ska nog itne bli några problem. Idag, så ska jag då först plugga å göra mej i ordning, m.m. Sen åker jag in till Örebro (lr Marieberg), och bränner lite pengar :P
I veckan kommer de vara fullt upp, matcher, träningar, skola, konfa, kompisar å massa! ;)

Igår var ja i Åsbro med Matilda, fffan vad kul vi hade! Så vi ska vara i veckan, sen i helgen ska vi nog vara i hennes liiilla liiiilla stuga, så ska vi nog vara med massa annat folk också .

//nicole . !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0