the mopps

Ellinor säger:

asså natur låter inte så roligt och din låter grymt rolig men vill senare utbilda mig till läkare och då ska man ju typ gå natur

pauline säger:hehe nä tråk, aha okej

jag vill bli sjukgymnast

Ellinor säger:

okej, jag utbildar mig till läkare ochsen blir jag typ sjuksjöterska men dom tyckte det var lite onödigt

pauline säger:jaså okej, du ska inte gå omvårdnads då?

Ellinor säger:

njaa, om man går natur kan man ju bli lite vad som hällst sen ifall man ångrar sig och vill bli nått annat

pauline säger:jo det är ju bra (:

Ellinor säger:

japp

pauline säger:vi kanske jobbar på samma

du typ opererar dom å jag gör så dom blir rörliga xD

Ellinor säger:

haha jaa eller så slutar det med att vi står som städare tillsamans nån stans haha

pauline säger:heh ja så kan det gå

Ellinor säger:

hehe jaa

pauline säger:men det ska vi inte tro

i så fall får vi dansa runt med våra moppar xD

Ellinor säger:

haha! jaaa man kanske ska satsa på att bli städare lät inte så dumt att dansa omkring med en mopp hela dagarna

pauline säger:haha nä

så får vi ha hattar som dom kan lägga pengar i xD

Ellinor säger:

jaa!

hhaha

vi kanske blir rika på det

pauline säger:sen en dag kmr det en korograf för bi å ser oss dansa å vill ha oss i sin föreställning

Ellinor säger:

jaa men då kanske vi måste överge våra käraste moppar x)

pauline säger:nej men han/hon får göra en korigrafi med moppar

Ellinor säger:

jaa vi kan ju inte lämna mopparna dom blir ju våra dans parters!

pauline säger:nej nej det går ju inte

så blir vi kännda som the mopps typ hah xD

Ellinor säger:

hahaha typ haha

pauline säger:okej, kanske dags å komma tbx till verkligheten? xD

Ellinor säger:

neej haha

pauline säger:tkr inte jag heller!

Ellinor säger:

mycket roligare med våra fantasier

pauline säger:hehe ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0